torsdag den 13. august 2009

Projekt

Her er jeg ved at afprøve mit projekt, som er en opgave i mit liniefag VNT. Jeg har udarbejdet det til børnehavebørn. Det var en del nye erfaringer for mig. Det, selv at sidde ved en spinderok, prøve at få uld til en tråd, var spændende. Jeg var ikke ret god til det og var glad, at jeg havde købt noget færdig uld i museet. At væve, det havde jeg sidste gang prøvet i min skoletid, som jo ligger en del år tilbage. Selv om det var mange år siden jeg havde lært at væve, kunne jeg det. Så i til den tid jeg lærte det, skete der en æstetisk læreproces hos mig. Det var sikkert en positiv motivation den gang, for ellers ville jeg ikke have valgt, at bruge dette i mit projekt.

Kvaliteten er så dårlig, at jeg næsten ikke vil udgive indlæget. Men gør det alligevel, fordi jeg har brugt meget tid på den og jeg håber at i få noget ud af det! Ellers læs min opgave i BB afleveringer, hvis der er interesse!

3 kommentarer:

Mette Solkær sagde ...

Kære Anke
- hvor er din præsentation sej... meget dogme;O) Aner ikke hvordan man gør, men det må vi ha´ udforsket!? - Herligt projekt!!

Anke sagde ...

Hej Mette,
godt at høre, nej læse fra dig :) Mh....men hvad betyder nu herligt projekt?
Hilsen Anke

Mette Solkær sagde ...

... det betyder bare: "se Bb."
kh mette